Tartalom
A srác ismét megússza Marc Marquezt, bár a #93-as autóval ismét banki problémák merültek fel, továbbra is egységes marad, és a hétvégét a regnáló bajnok előtt kezdi. Acosta megszerzéséhez egy nagyszerű dobogós helyezés kellemes illeszkedés ahhoz a naphoz, amely azt is jelentette, hogy 2025-ben a lila Bull KTM Factory Rushing versenyzőjeként erősítette meg. David Alonso (CFMoto Valresa Aspar Group) továbbra is a legkiemelkedőbb versenyző a Moto3™-ban, aki a szezonbeli ötödik győzelmét szerezte meg Mugellóban.
Sportfogadási előrejelzések | Emberek Bardahl VR46 Kerékpáros Akadémia
Az új 2024-es MotoGP szezon a hetedik futamával folytatódik, és miután visszatérhetsz, hogy legyőzd a kétszeres mezőnygyőztest, Francesco Bagnaiát a múlt hétvégén a Katalán Nagydíjon, mi kelet felé tartunk a Ligúr-tenger mentén, hogy megmutassuk Toszkánát az Olasz Nagydíjon a Scarperia Mugello Circuit versenypályán. Egy másik lehetőség a korábbi Moto3™ mezőnybajnok, Maverick Viñales, az egyetlen alacsony Ducati-s versenyző, aki megnyerhet egy részméretű versenyt a 2024-es szezonban. A srác divatban van, hogy egy nehezebb kezdés után a csúcsról indulva azonnal visszavágott a szezonbeli versenyeinek egyikére.
c Ipari Verseny
Az élmény kezdetét vette, mivel Robertsék és Lopez is jobban teljesítettek a változtatás első lépésében – ez mindkettőjüknek nagyobb lendületet adott a vezetéshez –, és lehetővé tette Gonzalez és Canet számára, hogy közvetlenül vezessenek. Azonban nemsokára Roberts visszatér az új lendülettel, és három körrel a vége előtt átveszi az irányítást az élen, miközben kérdéseket tesz fel a többi elöl haladónak. A Bagnaia új pályára lépett, és sorozatban harmadik olasz nagydíjgyőzelmét szerezte meg következő mugellói duplájaként, Bastianini pedig beáll a célegyenesbe. Végül az új Ducati Lenovo Tiger versenyző helyet talált a ringben, hogy megcsinálja az új mesés első köröket a közönségnek, plusz komoly stílust, miközben a lelátókon kitört a felfordulás.
Rossi a 2006-os Monza Rali Bemutatóján is helytállt, amelyről esetleg indulhatott volna a 2007-es Nagy-Britanniai Ralin, bár a srác később regisztrált. Rossi a 2006- sportfogadási előrejelzések os év január 31. és március 2. között tesztelte az új Ferrari Formula–1-es autót a valenciai Circuit Ricardo Tormo versenypályán. Az első teszten Rossi a friss, nedves pályán a kavicsos pályára csavarodott, ezzel véget vetve az idejének.
Motocross és síkpálya

A friss versenyzők keményen érkeztek, és gyorsan fogtok menni, Jordi Torres a 12. szettből 2 perccel a harmadik helyen áll Granado előtt. Andrea Mantovani (KILNT Give Facility Team) végzett az ötösben, ahol Alessandro Zaccone (Tech3 E-Racing) a hatodik helyen végzett, közvetlenül a jobb teljesítményt nyújtó Matteo Ferrari (Felo Gresini MotoE) hetedik helyén. A következő, a címvédőtől harmadik helyen álló Oscar Gutierrez (Axxis-MSI) csak a 10. helyre tud felzárkózni, a kilencedik helyen álló, frissen halványuló Spinelli mögött.
Bagnaia nem talált más problémát a #89-es autójuknál, aminek egy köre piros zászlóval végződött. Martin, aki az utolsó hajrára készült, a San Donatóban Alex Marquezzel (Gresini Rushing MotoGP™) találkozott, miután a #73-as autó elhaladt mellette a tetőn, és ez már egy kör volt. A címvédő számára azonban a munka véget ért – ráadásul egy másik körszámmal. Franco Morbidelli (Prima Pramac Rushing) az év eddigi legjobb eredményét jelenti, megszerezve második negyedik helyét a nagyszerű hajrában, miután ugyanezt Jerezben is megtette, Viñales pedig az előző Binderrel zárta a nagy ötöst.
A második napon a srác a tizenöt versenyző közül a kilencedik leggyorsabb időt futotta, körülbelül egy másodperccel Michael Schumacher mögött, aki maga a harmadik leggyorsabb. Miután Rossi 2011-ben átigazolt az új gyári Ducati csapathoz, Lorenzo a Factory Yamaha csapatához csatlakozott, és a verseny lehűlt, miután Rossi két évig alulteljesített a Ducatival szemben. Lorenzo mindkét évtizedben küzdött a címért, tavaly kikapott Stonertól, de 2012-ben megszerezte második MotoGP-nevét. 2008-ban Jorge Lorenzo csatlakozott Rossihoz a Factory Yamaha csapatához, és újabb riválissá váltak.
Marquez megelőzte Bastianinit a San Donato-n, és szélesebbre ívelt, a 23-as autó azonnal visszavágott, így a kezdő szupersztárt közvetlenül Marquez nyomába eredt. Az új GASGAS a körön keresztül követte, de nem talált kiutat, majd az utolsó helyről szélesre ívelt, és látni lehetett, ahogy az új Gresini kicsúszik a rajtvonalról. A fő csata első tizenöt helyezettje és a verseny nagy kilenc helyezettje kapott pontot. Michele Pirro Di Giannantonio helyére lépett, és 46 kör után a 21. helyen áll, míg Martin távollétében Lorenzo Savadorira koncentrált az Aprilia. Marco Bezzecchi vezeti az Apriliát a kilencedik helyen 1:57,995-ös idővel, miután csütörtökön kiváló 1:59,207-es időt produkált az új RS-GP pályán.