Blogok
A 2024-es Ferrari Challenge Japan és a Porsche Carrera Cup versenyeken a japánok vasárnap versenyeztek az F1-es győzelemért. A friss Nagydíjról és az időeredményekről minden szükséges információt megtalál a Trackside Kiadványunkban. A Japán Nagydíj alatt laza hangulat uralkodik, és a romantikus rajongók igyekszenek majd támogatni a Charge Dollars Software RB versenyzőjét, Yuki Tsunodát. A támogatás hasznos lehet a Purple Bull rajongóknak is, akik Honda-alapú motorokkal közlekednek. A gyártó 1960-ban nyitotta meg gyárát a régióban, és azóta az új Suzuka-számításra támaszkodhat tesztelési célokra.
Japán Nagydíj: Verstappennek szüksége van az új ciklusra
A Japán Nagydíjat akár 40 percnél is tovább lehetett volna rendezni, még akkor is, ha nem feltételezzük, hogy minden esemény az 1. algoritmusú közösségi bajnokság része volt. Rekordszámú, 13 címet ünnepeltek Japánban, nagyrészt annak a küzdelemnek köszönhetően, amely az év végi menetrend szerinti idősávban az élet nagy részét birtokolta. Az első (nem bajnoksági) versenyt 1963-ban rendezték meg a Suzuka versenysorozatban, közvetlenül azután, hogy a Honda elindította az új versenysorozatot. Közvetlenül a híres hajtűkanyar friss kijáratánál található az új I. lelátó, amely a pálya átvételi pontjának kilátópontját is magában foglalja.
Óriási jelentőségük ellenére a 2006-os Japán Nagydíj várhatóan Suzuka utolsó állomása lesz a rendezvény megrendezése során. 2007-ben a Japán Nagydíj visszatért a Fuji Speedway-re, három évtizeddel ezelőttre attól a helyszíntől, amely utoljára adott otthont izgalmas F1-es futamnak. Suzuka dominanciája a 90-es évek végén is tovább erősödött, rendszeresen több mint 300 100 000 nézőt vonzva minden Japán Nagydíj-hétvégén.

Jegyek kaphatók megbízható kereskedőnkön, a verseny hivatalos képviselőjén keresztül is. Az F1 Feel Solution csomagok is https://fogadas-sport.com/bet365/ kaphatók, amelyekkel a következő évi szuzukai versenyen részt vehet, valamint a Champions Pubban és a Paddock Clubban is igénybe veheti a jegyeket. Ha többet szeretne megtudni a szuzukai ülőhelyekről, olvassa el a jegyvásárlási szabályzatunkat. Kattintson a gombokra a legfrissebb jegyelérhetőség és árak megtekintéséhez. 2024-ben a szuzukai verseny a Forma-1 menetrendjében egy lényegesen korábbi időpontra költözött, április elejére.
Verstappen a nyereséges, eső miatt lerövidített Japán Nagydíj után biztosította be a nevét
A háromszoros összesítést 2006-ban adták ki – abban az évben, mielőtt a Fuji Speedway felváltotta Suzukát a Japán Nagydíj szervereiként, amikor a helyi márka, a Honda története során nagydíjat rendeztek. Egy másik F1 Partner Fesztivált rendeztek Tokióban a Japán Nagydíj legutóbbi néhány kiadásában, vasárnap, ahol korábbi F1-es autóvezetők is felléptek. Suzuka tagja volt a francia Alain Prost és a brazil Ayrton Senna közötti viszálynak. Ez a hosszú verseny hatalmas vitát váltott ki, és médiavisszhangot kapott; a törekvés néhány olyan ember között zajlott, akiket akkoriban arra terveztek, hogy szakértő közösséget hozzanak létre az algoritmuson belül. A híradások kiterjednek a MotoGP-re, a NASCAR-ra és más versenyágakra is, miközben igyekszünk a legátfogóbb weboldalakat biztosítani a csapatnak a motorsport-fogadásokhoz. Látogasson vissza rendszeresen, hogy többet megtudjon, és játéktippeket kapjon az új F1 Japán Nagydíjról.
Tudjon meg többet a vonatok és más közlekedési eszközök használatáról, miközben ellátogat a legújabb 2025-ös Japán Nagydíjra. A kihívásban részt vevő alkotók az Algorithm You-ban küzdenek meg a mai év bajnoki címéért. A zöld cím olyan versenyt jelent, amely nem része a legújabb Algorithm You to World Tournament versenynek. A résztvevő szervezetek az Algorithm One-tól a jelenlegi szezon bajnoki címéért küzdenek. A zöld cím olyan versenyt jelent, amely nem része a legújabb Algorithm One Community Championshipnek. A résztvevő pilóták az Algorithm You-ban küzdenek a mai szezon bajnoki címéért. A zöld cím olyan versenyt jelent, amely nem része a Formula You to Industry Tournament versenynek.

Közvetítési javaslatokat is találsz, amelyek tájékoztatnak arról, hogyan és hol nézheted a vadonatúj csatát televízióban, vagy töltheted le a legújabb 2025-ös Japán Nagydíj menetrendet mobileszközödre. Kelj fel, hogy felmérhesd, mi mindent kell tenned a legújabb 2025-ös Japán Nagydíj megismeréséhez, amely több mint 53 körös, 5,807 kilométeres Suzuka versenyen zajlik majd a hétvégén, április 6-án. Nagoya délnyugati részén található, Japán egyik legnagyobb városában. A Japán Nagydíj valóban egyedi, és a rajongók teszik egyedivé az élményt. Közvetített információk is vannak, amelyek tájékoztatnak arról, hogyan és hol nézheted a legújabb versenyt televízióban, vagy töltsd le az új 2022-es Japán Nagydíj menetrendet mobileszközödre.
Pályabeállítások
Általában nagy nevek motorosait vonzza, és a 2005-ös év kivételével, mivel a nagy gyártóknak el kellett kötniük a versenyeket, az új FIM egyelőre nulla motorverseny-összecsapást jelentett. Az új pályát véglegesítették, hogy évente felújításokon essen át, hogy 2009-ben megfeleljen az F1-es előírásoknak, a korábbi jelentős versenyek 2007. november 18-ig tartottak,13 bár néhány éves versenyt (köztük az új Suzuka 8 futamot és a Suzuka 1000 kilométeres futamot) továbbra is megtartottak. Soichiro Honda az 1950-es évek végén úgy döntött, hogy egy új, állandó versenysorozatot hoz létre a Mie prefektúrában. A holland John "Hans" Hugenholtz által 1962-ben tervezett kiváló Honda próbaautón a dal leghíresebb eleme a "nyolcas alakú" minta, amely az 1,2 kilométer hosszú lépcsőn jobb hátsó oszlopként halad át az első rész felett egy éles felüljáró formájában.
Az Alpine F1 Team WEC-győztessel szerződik 2025 előtt 12 hónappal
Az utolsó körben Räikkönen megelőzte Fisichellát, aki merész kanyarral indult az 1. kanyarban, és továbbléphetett, hogy megszerezze legemlékezetesebb győzelmét. A legutóbbi 2014-es Japán Nagydíjat valószínűleg rossz okokból hívták vissza. Az erősebb esőben megrendezett új verseny lila zászlós lesz, Jules Bianchi, a Marussia versenyzőjének balesete miatt. Az új francia a Dunlop Contour gumiabroncsokkal elvesztette uralmát az autója felett, és összeütközött egy mentőautóval, amely egy korábbi balesetben szenvedett. Bianchi súlyos égési sérüléseket szenvedett a baleset során, és soha nem nyerte vissza az eszméletét.
A 2024-es szezon új menetrendje úgy van kialakítva, hogy április 5-7. között érvényesüljön. Néhány évvel korábban, a kezdeti szakaszban az új versenysorozat úgy tűnt, mintha az új világbajnokság lenne. Ott van az új 1988-as cím, amelyet Ayrton Senna nyert, az új, kétes 1989-es bajnokság, amelyet Alain Prost nyert, valamint az 1990-es és 1991-es közösségi címek, amelyeket mindkettő Senna nyert. Az új versenysorozat négy beállításban használható: a teljes autóverseny, az új teljes kerékpáros pálya, a legújabb "Suzuka Eastern", "Suzuka Western Auto" és a "Suzuka West Bike" beállítások. Az útvonal új "keleti" része a legújabb Dunlop görbe első feléig tartó új szakadékból (hetedik kanyar) áll, mielőtt egy szűk jobbkezes kanyarban visszatérne az új szakadékba. Az új "nyugati" pálya a teljes versenysorozat további részeiből áll, például a keresztező hídból; Az új felüljárót eredményező vadonatúj oszlop a rajt-/célvonalon és a rajtrácson is használható.
Siker és katasztrófa Suzukában

Egy lapos kanyar a második csúcs előtt, az első lépésről érkező nézőpontok lenyűgöző lehetőséget kínálnak az autóidnak az első körös káosz miatt. Az elmúlt években rengeteg akció volt itt, különösen emlékezetes a legutóbbi Senna/Prost baleset és Kimi Raikkönen utolsó körében végrehajtott előzése Giancarlo Fisichella előtt 2005-ben. A székek jobb nézőpontot biztosítanak az első két oldalról, ami ikonikus az F1-es menetrended részeként. Csakúgy, mint az új V-lelátókon, a szurkolói zóna egy része közvetlenül az üléseid mögött található. A D és E lelátók az 'S' alakra néznek, ami nagyszerű lehetőséget kínál a leszorítóerő megfigyelésére, és teljes harmóniában fogod érezni a csapatot, miközben a pilóták az új, kanyargós kanyarokat birkózzák meg.
Több pont is elvezet a szezon epikus hétvégi nézőszámához, amely 361 100 000-nél is kevesebb nézőt vonzott. A Honda 2006-ban teljesen átvette az irányítást az előző nagydíj felett, és Jenson Key megszerezte a csapat első győzelmét a Magyar Nagydíjon. Minden évben egy nagyszerű japán versenyzőt találunk a rajtrácson, például a japán Takuma Sato és Sakon Yamamoto versenyeznek a rövid életű Super Aguri fesztiválon. Történelmileg a Japán Nagydíj közös volt a Suzuka és a Toyotához tartozó Fuji Speedway miatt. A Fujiban rendezte meg Japán először a legújabb F1-es világbajnoki címért folyó körversenyt 1976-ban.