A menetrendek és jegyzőkönyvek megtekintéséhez október 27-től lehet foglalni, hogy segítsenek 2024. november 2-ig. Kérjük, tekintse meg az alábbi eseménytájékoztatót az utazás új dátumairól, és tájékozódjon a „dátum és időpont” részleteiről az alapelőnyök alapján! Előzetes ülőhelyek és „első féléves ülőhelyek” (például az első féléves belépésre érvényesek július 18-ig) is kaphatók, amelyek az új Expo hónapok első felében használhatók fel. Martin rekordokat döntött azzal, hogy a szezon utolsó MotoGP™ versenyének drámai stílusában egy másik (nem gyári) versenyzőként védte a 2024-es közösségi bajnoki szezont. Ez egy hatalmas mérföldkő és történelmi eredmény volt a Prima Pramac Rushing Ducati csapat számára.
a csatanaptár regionális: bukméker
Szinte minden a 47. körre hajtott, ahol Senna egy lelkes, merész megoldást próbált ki a Casio sikánban. Prost befordult, néhány autó összeakadt, ahogy lecsúsztak a pályáról, és felhajtottak a kifutópályára. Egy másik drámai kiesés a szezonban azt jelentette, hogy Senna és Prost ismét bajba kerültek az 1989-es világbajnokságon, miután mindkét pilóta vegyes győzelmet aratott 14 futamából, mielőtt Japánba látogatott volna. A McLaren csapattársai, Alain Prost és Ayrton Senna szoros versenyt kötöttek a márkával, miután megnyerték a versenyt az utolsó Olasz Nagydíjon, amely a McLaren versenye volt a szezon két utolsó évében. A Japán Nagydíj legújabb gyökerei 1963-ig nyúlnak vissza, bár a Nagydíjakat sportkocsiknak szánják.
- James megpróbál egy tevékenységírót kipróbálni a Heavens Activities során, hogy egy évtizedes rétegkészlettel rendelkezzen az amerikai futballtól a sportokig, az F1-ig.
- A McLaren két pilóta, Lando Norris és Oscar Piastri a harmadik, illetve a negyedik helyen végzett, így ez a hétvége igazán ígéretes volt a szuzukai versenyen, ami ráadásul a nevéhez is illik.
- „Az új, strukturált 2024-es FIA Algorithm One to Community Title versenynaptár, amelyet a Motorsport Tanács tagjai hagytak jóvá, néhány rendkívül fontos eljárást tartalmaz a közös szükségleteinkre nézve” – tette hozzá Mohammed Ben Sulayem, az FIA elnöke.
- Ketten összesen 17 versenyt nyertek, amiből Bagnaia figyelemre méltó, 11 előnyt szerzett a Desmosedici GP24-hez képest, míg Martin és Marquez körülbelül három-három versenyt nyertek a Desmosedici GP23-hoz képest.
- Kövesd a világbajnokok, Lewis Hamilton, Maximum Verstappen és Fernando Alonso mellett a legnagyobbakat is, de ismerkedhetsz Lando Norrisszal, George Russellel és Charles Leclerc-rel is.
F4 Japán Torna
A McLaren versenyzője, Lando Norris valójában a Reddish Bull legközelebbi ellenfele, 0,292 másodperccel a pole pozíciótól, és így a hétvégi suzukai versenyre valószínűleg a harmadik helyen áll majd fel. A világbajnok egy Red Bull-lal járult hozzá az 1-2. helyhez a kvalifikáció során, amelynek fő célkitűzése, hogy felzárkózzon az Ausztrál Nagydíjon való kiesése után, amelyet egy kiváló fékrendszeri probléma okozott. A Red Bull a Japán Nagydíj, a Honda autógyártó otthona korábbi modelljét vásárolta meg, de a Ferrari a tizennégy nappal ezelőtti, csodálatos melbourne-i győzelme után érkezik a riválishoz. A következő rajthelyen a Ferrari versenyzője, Carlos Sainz következett, akivel az Aston Martinból érkező Fernando Alonso zárta a nagy négyest. Reddish Bull-os csapattársa, Sergio Perez szorosan a nyomában van, és erős bizonyítást nyert, hogy több mint egy tizeddel lemaradva megelőzze őt. Jonathan valójában egy szabadúszó blogzenei producer és kommentátor a Sporting News British-nél, a nemzetközi rögbiversenyekre összpontosítva, mint például a Half Double Places és a Rugby Community Cup.
Ennek következtében nem tudta elkezdeni a legújabb versenyt, átadva a legújabb márkát Nelson Piquetnek, és ez a következőt, és talán utolsót is, elszakította a közösségétől. A legújabb Grand Prix-próbát a Ferrari pilótája, Gerhard Berger szerezte meg, ezzel megalapozva a legújabb Scuderia legnagyobb győzelmét 1985 óta. A japán nagydíj mindig is az bukméker év egyik kedvence, így itt van az F1 kezdési dátuma, amire szükséged van, hogy Suzukában legyél. A Formula–1-ből kilépve a MotoGP-be az új paddockból indulunk, miközben szeretjük a saját sportunkat, ahogy te is. Szeretnénk azonban lehetőséget adni arra, hogy élvezhesd a hirdetésmentes és követőmentes oldalakat, és továbbra is használhasd a hirdetésblokkolót. A háromszoros rekordot döntő versenyz, Maxim Verstappen legutóbb az Albert Park Circuitban szenvedett meglepetést, miután fékhibával állt meg az Ausztrál Nagydíjon, körülbelül három kör után.
Hamilton öt napig nyert, és Valtteri Bottas is szerzett pár győzelmet, ha Rosberget 2016-ban megszerezte. Egyik versenyző sem akart ártani, és Senna a versenynek köszönhetően biztosította be a következő nevét. Mivel Prostot nem büntették meg az 1989-es balesetért, Sennával sem történt semmi baj, mivel a balesetet igazi „versenybalesetnek” nyilvánították. Prost, aki ma a Ferrari színeiben versenyzett, lemaradt Senna mögött az utolsó előtti verseny előtti japán versenyen. Senna megszerezte a pole pozíciót, majd egy kísérletet tett arra, hogy a státuszt áthelyezzék a pálya legújabb versenygép-szekciójába, amelyet Jean-Mari Balestre, a FISA elnöke elengedett. Az új francia jobban rajtolt az új rajtrácsról, és a rajtrács fennmaradó részében is otthagyta a rajtrácsot.
Francesco Bagnaia jó identitásvédelme
A japán versenyző a legújabb köteleket olvasta, miközben biztosan megismerkedett egy vadonatúj autóval, címmel, kontinenssel és az európai bajnokságok működésével. 2025-re úgy gondolja, hogy elégedett az Art-ra való átállással, és azt mondja, hogy már megtapasztalta az évnyi tapasztalat előnyeit az új csapattal. A Forma-1 világossá tette célját, hogy a nagyobb regionalizáció felé haladjon a versenynaptárban, csökkentve a logisztikai terheket, és rugalmasabbá téve az évet.
Öt évvel azelőtt, hogy a Ferrari versenyzője, Charles Leclerc az új autóversenyzők bajnokságának élén állt, Verstappen sorozatban harmadik éve vette át a vezetést a japán bajnokságban, megelőzve társát, Sergio 'Checo' Pérezt a második helyen. Miután 2024-ben Bahreinben és Szaúd-Arábiában is győzelmeket aratott, Verstappen kénytelen volt feladni a versenyt a Melbourne-i versenyen fékhiba miatt, így a Ferrari versenyzője, Carlos Sainz Jr. segíthet neki a sikerben. Kamui Kobayashi volt az első japán pilóta, aki az 1990-es Aguri Suzukival a Japán Bajnokság első fokán dobogós helyen végzett, 2012-ben pedig a harmadik helyen, Vettel ismét megszerezte a vezetést. Schumacher erőltetett reakciója a 28. körben meghiúsult, amikor defektet kapott az alsó kormánykereke, így Häkkinen nyerte a győzelmet és a versenyzők bajnokságát is.
Az F1 2024-ben ismét gyakran rendez fél tucat ütközési balesetet, a szezon előtti, a későbbi tárgyalások után módosított formátumban. Egy meglepő Ausztrál Nagydíj előtti első versenyen a háromszoros világbajnok, Max Verstappen visszalépett a versenytől, kiváló, szokatlan fizikai állapotában. Az elmúlt évben csak másodszor, és talán fele, Verstappen kívül mások is száguldoztak, miután a Ferrari pilótája, Carlos Sainz Jr. megszerezte az új győzelmet. Böngészd át a 2025-ös F1-es naplót, hogy betekintést nyerj a legújabb versenyekbe, részletes feljegyzésekkel és valós idejű információkkal. Michael Schumacher továbbra is a legsikeresebb pilóta Japánban, hat versenykiadást nyerve.
A legújabb Suzuka Circuit csak egy a régebbi versenyek közül a versenynaptárban, és legkorábban 1987-ben szerepelt az F1 menetrendjében. Ez az egyetlen nyolcas alakú pálya az F1-ben, gyors élekkel, lassú hajtűkanyarokkal és az ereszektől való távolságtartással. Vettel a következő évben a negyedik győzelmét szerezte meg Japánban csapattársa, Mark Webber és a Lotus-os Romain Grosjean előtt. Lewis Hamilton győzelmet aratott csapattársa, Nico Rosberg előtt, Vettel pedig harmadik lett.
Tehát, amelyek közül több kipipált négyzetet is kipipáltak az új pályák tanulmányozásától kezdve az új F2-es naptáron át egészen az autóig és az új verseny működéséig, valamint a legjobb kommunikációs készségekig egy új szókinccsel, a 2025-ös cél a győzelem. Bár a lehető legtöbbet kellett tanulnia az F2-es autóval kapcsolatban, máris képes volt egyre jobban meggyőződni az autóról. Az angoltudásának folyamatos fejlesztése, a technikusokkal és a mérnökökkel való kommunikáció képessége megtérül, mint lelkes F2-es versenyzőként kezdetben.