Blogok
- Betclic esély | T-Laboratory Bikes: „A Titanium jövőjének formája”
- "Velodrool": Kerékpározás közben dohányozhatsz. Találkozás a Velodromban.
- Jayco-AlUla végül elkapja a hőn áhított Cadel Evans High Ocean Highway verseny trófeáját.
- Hőség várható a férfi Cadel Evans Higher Sea Street versenyen, a csúcshőmérséklet várhatóan 38°C körül alakul.
- A Vuelta egy jó España 15. szakasz teszt – Versenyszervezés a félelmetes Cuitu Negru konferencián "egy igazán veszélyes szakaszért"
21 kilométer hosszú csúcsokat ér fel, és valószínűleg nem fogsz igazán komoly eredetet találni, hanem rövid pelotonnal rendelkező útvonalakat futsz, ahol a tervek kulcsfontosságúak lesznek mind az új szakasz megszerzése, mind a besorolás befejezése szempontjából. Az utolsó 12 kilométeres szakasz általában még mindig közepes 7%, így a cél felé vezető úton is lehetnek különbségek. A 2. szakasz a La Nucia-i verseny fő szakasza, és erőteljesen haladhatsz a lejtők felé, ahol, őszintén szólva, egy nagyszerű finálé vár rád. Az utolsó 31 mérföldön körülbelül három emelkedő található, a legújabb finálét számos emelkedő osztályozza, amelyek komoly különbségeket jelenthetnek. Az 1954 óta épült új Valgrande Pajares síközpont Spanyolország egyik legrégebbi síterepe.
Richard Carapaz, az EF vezetője, aki már a következő befejezésnél van, Garate azt mondja, hogy nem fogják elriasztani az új győzelem lehetőségét. Az első kilométeres szakaszt követően Castrillo támadott, Vlasov pedig gyorsan áthidalta az újabb gödröt. Castrillo további támadásai azonban végül elintézték orosz ellenfelét.
Betclic esély | T-Laboratory Bikes: „A Titanium jövőjének formája”
Hatalmas lyukak keletkezhetnek, és így a kiesés miatt néhány versenyző jelentős kiesést szenvedhet el. Az új verseny meglehetősen szokatlan módon egy selejtező szakaszversenysel kezdődik, ahol egy csapatverseny keretében a 34,3 km-es távon alakíthatod a teljes küzdelmet. 24 órával később egy konferencia zárul, a 2. szakasz pedig az egész élmény legnehezebb kiesését jelenti.
"Velodrool": Kerékpározás közben dohányozhatsz. Találkozás a Velodromban.
A Soudal-QuickStep folytatta a megkezdett munkát az elején, bár a belga csapat nem csökkentette jelentősen a rajthely előnyét, mivel a kifutó első oldalán főként a Sivakovból induló egyesült arab emírségekbeli versenyzők álltak. Csak az Alto de Santo Emiliano-n történt csata előtt, ahol már 60 km-nyi szakaszt teljesítettek, végre egy jó szökési kísérlet vár rájuk. Castrillo és Vlasov egymás mellett küzdöttek az emelkedő utolsó 900 méterén. Az új orosz pilóta végül a csúcs közelében lévő legmeredekebb 20%-os lejtőkre engedett át, hogy egy másik híres győzelmet arasson Castrillóban. Az új versenyzők minden bizonnyal a csapat autóinak köszönhetően kicsit másképp indulhattak a jelenlegi szakaszon… Pavel Sivakov (UAD) továbbra is gyors tempót diktál a szünetben.
Jayco-AlUla végül elkapja a hőn áhított Cadel Evans High Ocean Highway verseny trófeáját.
Mindazonáltal egy apró üldözői erőfeszítés miatt is elakadnak, ami 95 betclic esély kilométert tesz meg, hogy segítsen átgázolni. Így megkarcolódik egy időszak eleje, ahol minden oldalról támadások érnek. Ha Vine vagy, és a legtöbb lejtős akadályra van szükséged az Alto de Santo Emiliano-hoz, akkor a következő menetben felmászik az új Alto de la Colladiellára egy akár 30 fős csoporttal. Versenybeszámoló: Asgreen és Juaristi a kerékpárosok, akik jó boxutcát indítanak.
A legújabb, 2024-es Vuelta Dunbart a nagy mezőnybe emelte, és ez egy tisztelgés a sok ütés utáni ellenálló képességük iránt. Olyannyira, hogy elérkezett egy olyan pont, amikor már kételkedett abban, hogy képes lesz-e végigmenni a profi kerékpározásban. Aztán jött egy hasonló kellemetlen triázs: lefagyás, sebek és elhagyatottság a 2023-as Vuelta a España első hónapjában, a 2024-es UAE Tour 2. szakaszában, majd ismét a Giro d'Italia szakaszaiban. Először is, ő lesz az első versenyzője a Tour de France-on idén nyáron, és az időjóslás szerint – és ez idő alatt már esedékes volt. Miután 2023-ban a Giro d'Italián az első tízben végzett, kétszeres spanyolországi sikereivel, itt az ideje, hogy megnézzük a legnagyobb nagy túrákat.
Hőség várható a férfi Cadel Evans Higher Sea Street versenyen, a csúcshőmérséklet várhatóan 38°C körül alakul.
Magasan az új Cuitu Negru-n kapaszkodik fel, és a legjobb módja annak, hogy odaérjünk, egy sífelvonóval. Természetesen a legújabb kerékpárosok kerékpárral közlekednek, ami azt jelenti, hogy 19,5 km-t kell felfelé haladniuk az átlagos 5,2%-os lejtővel szemben. Az első 7 km elhanyagolhatónak tűnik, de aztán elkezdődik. A 11%-os szakasz a végén körülbelül 7,5 km-en át várja az új kerékpárosokat, mivel a korábbi 0,5 km-es szakaszok különösen durvaak. A szakasz közel 13%-on emelkedik, és a vége előtt 24%-on is lehet emelkedés.
A vadonatúj spanyol versenyző a célvonaltól 3 km-re lévő szökésben a solamente-t választotta, és úgy tűnt, készen áll a második egyedülálló szakaszgyőzelmére, mielőtt Vlasovnak sikerült egyenesen a boxutca mellett visszajutnia a saját emelkedő utolsó kilométerén. Pablo Castrillo (Equipo Kern Pharma) megszerezte második lejtős szakaszgyőzelmét a hónapban a Vuelta (excellent España) versenyén, miután a két emelkedőn vívott verseny élén állt Aleksandr Vlasov ellen a fantasztikus utolsó kilométer végén, Cuitu Negru felé a 15. szakaszon. A következő két napban további dombos tájak várnak ránk, mielőtt a verseny az 5. szakasztól a hétvégéig tart, sík terepen, ahol lehetőség nyílik a kezdő sprinterek beindítására.
A legújabb boxutca 3-2 alkalommal esik ki a kiugró emelkedőn. Csak O'Connor, Roglic, Mas, Yates, Lipowitz, Gaudu, és Carapaz folytatja a szórását. Poole 20 kilométerrel a rajt előtt lelassítja az új vezetést, amikor Meintjes hidakat épít az Alto de los angeles Colladiella felé. Az új vezetés 30 másodperccel a GC kategória előtt ér célba. Pablo Castrillo (EKP) lesz az első spanyol pilóta, így néhány szakaszt nyerhetsz a Vueltán, mint Alberto Contador 10 évvel korábban. A Landa (SOQ) gyorsulása miatt az új mezőny berobbantotta a mezőnyt, és már csak néhány motoros maradt a GC osztályban.
Lelkes NCTJ-minősítésű író, aki jó alapképzésben részesült modern nyelvekből (francia és idegen nyelvek). Patrick teljes napot töltött a Cyclingnews-nál nyolc évig 2015 és 2023 között, legutóbb kiadóhelyettesként. Egy jó VPN egy nagyszerű webhelybiztonsági alkalmazás, amely megváltoztatja az eszköz IP-címét, hogy úgy tűnjön, mintha bárhol külföldön lenne. Feltéve, hogy megfelel a műsorszolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek, VPN-t kell használnia a gyakori online streaming funkciók feloldásához, és úgy élvezheti a láthatóságot, mintha otthon lenne.
Azóta a legnagyobb kiadó, a Future PLC biztosítja a weboldaladat, amelyet meghosszabbíthatsz, hogy a legjobb információkat, híreket, hatékonyságot, képeket és technológiai jelentéseket nyújtsd. A weboldal továbbra is a legátfogóbb és hivatalos angol nyelvű az elit kerékpározásban. Mögöttük robbant be az új GC osztály, Mattia Cattaneóval (T-Rex Brief-Step), aki a vezető gödörét körülbelül kétszeresére hozta, ami 6 mérföldet tesz meg. Miután Vine nehéz munkát végzett az utolsó emelkedő alján, a legújabb szökevények egy nagy, körülbelül 3 perces gödörbe kerültek a nagyszerű Cuitu Negru számára. Innentől Castrillo és Vlasov egymás mellett küzdöttek az utolsó 900 méteres emelkedőn, míg a ruszin sofőr egy ponton átengedte magát a legmeredekebb 20%-os hegyek mentén. Castrillo az utolsó 3 km-es szakaszon meredekebbé válik.
A Vuelta egy jó España 15. szakasz teszt – Versenyszervezés a félelmetes Cuitu Negru konferencián "egy igazán veszélyes szakaszért"
A 143 kilométeres szakasz 3800 méteres emelkedője a tizenötödik szakasz nagy részét teszi ki, a verseny utáni hét utolsó napján. Egy apartmannal kezdeni a napot, de egy nagyszerű fináléval, pont az ellenkezője. Kétszeres emelkedő vár ránk egy nehéz asztúriai emelkedő után, ami felmelegíti az újoncokat a nap további szakaszán. A Vuelta 15. szakasza egy jó spanyolországi próbálkozás a huszonnégy órában! Az újoncok már jártak az új Asztúriában, és vasárnap a sok meredek emelkedő közül az újoncnak kell megfelelniük. Ben O'Connor versenyzőjét a Cuitu Negruban fogják megmászni; talán az egész verseny legnehezebb emelkedője.